Reklamační podmínky

Pokud nejste spokojeni se zakoupeným zbožím, můžete do 14 dnů od jeho zakoupení odstoupit bez udání důvodu podle následujícího postupu

Vrácené zboží zabalte včetně příslušenství (nepřelepujte prosím originální krabičku), přiložte průvodní dopis (vzor pro vyplnění naleznete zde) a kopií faktury - daňového dokladu pošlete na adresu: Litevská 1174/8, Vršovice, 100 00 Praha 10. Pro zasílání zboží používejte prosím jen služeb České Pošty, zasilka zaslaná jinou službou nebude doručena. Zásilku při odesílání prosím pojistěte do výše hodnoty zakoupeného zboží, na reklamační email nám pak pošlete kopii podacího lístku a číslo účtu k proplacení nákladů na poštovné. Jakmile zásilku přijmeme do CRM, je do týdne odstoupení zhotoveno a pošleme Vám na email výzvu o zaslání čísla účtu, abychom měli kontrolu, že číslo účtu je správné a platbu odesíláme nejpozději do 14 dnů od data vystavení dobropisu, zpravidla tentýž týden, kdy jsme přijali žádost o odstoupení.

Reklamace

V případě reklamace je postup stejný, pro snadnější identifikaci prosím uveďte na balíček "Reklamace" a spolu s průvodním dopisem, který naleznete zde a kopií faktury - daňového dokladu odešlete na adresu: Litevská 1174/8, Vršovice, 100 00 Praha 10. Pro zasílání zboží používejte prosím jen služeb České Pošty, zasilka zaslaná jinou službou nebude doručena. Zásilku při odesílání prosím pojistěte do výše hodnoty zakoupeného zboží. Jakmile zásilku přijmeme do našeho CRM, budete automaticky informováni o jejím přijetí na email. V tu chvíli poběží 30 denní lhůta pro její vyřešení, ale zpravidla reklamaci vyřešíme do dvou týdnu od jejího převzetí.

V případě odstoupení nebo reklamace mobilního telefonu

Pokud máte na telefonu upevněné např. ochranné sklíčko, folii nebo kryt, doporučujeme sejmout před odesláním. Vzhledem k následné práci v servisu a naší plné kapacitě nejsme schopni zajistit, aby tyto doplňky byly k vám dodány zpět v a v neporušeném stavu. Zároveň prosíme o zálohování veškerých dat (kontakty, fotografie atd.) před odesláním přístroje. Pro urychlení celého procesu je vhodné, aby bylo zařízení odhlášeno z účtu a odkódované. Bez tohoto kroku nemusí být reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy zahájena. Osobní vrácení či reklamace není bohužel z provozně technických důvodů možný, děkujeme za pochopení.

Řešení sporů online

Pro řešení sporů týkající se online komunikace a komerce můžete využít nástroj pro řešení sporů online Evropské komise. Nástroj najdete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr/